• وبلاگ : در مسير
  • يادداشت : کتابي درباره رابطه دختر و پسر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام استاد گرامي
    ما (جمعي از مشاوران مدارس) در روز 13 آبان جلسه اي کارگاهي داريم درباره روابط دختر و پسر (به ويژه دانش آموزان)در شهرستان کازرون اگر مطالبي در اين خصوص داشته باشيد که بيشتر جنبه عملياتي داشته باشد برايم بفرستيد بر ما منت نهاده ايد.
    سلامتي شما را از خداوند متعال خواستگارم.
    با تشکر زارعي کارشناسي ارشد روانشناسي
    ايميل:saeid13m@yahoo.com

    پاسخ

    سلام عليکماز زماني که سايت بنده راه اندازي شد کمتر فرصت مي کنم به وبلاگم سري بزنم لذا امروز مطلب شما را مشاهده کردم که مدتها از زمان مورد نظر شما گذشته است. البته مطلب خاصي هم در مورد درخواست شما ندارم هرچه بوده در همان کتاب "جنسيت و دوستي" نوشته ام. اگر با بنده خواستيد ارتباط برقرار کنيد يا به سايتم يا به ايميلم ارسال فرماييد:souzanchi.irhsouzanchi@yahoo.comالتماس دعاسوزنچي
    + تسنيم 
    جناب آقاي سوزنچي
    با سلام
    "امروزه اثبات اينکه بسياري از آموزه هاي علوم انساني مدرن، با آموزه هاي اسلامي ناسازگار است، کار دشواري نيست".
    حال، اما باورتان مي شويد اين موضوع هنوز کار دشواري است و ما سر کلاس هاي دانشگاه هنوز در اندر خم همين کوچه ايم که براي استاد و دانشجو اين ناسازگاري را اثبات کنيم؟ توليد علم اسلامي پيشکششان. ما در همين "ب" بسم الله، توافق نداريم. اساسا تعارضي در اين خصوص نمي بينند و مي گويند پاي دين و اسلام را چرا وسط ميکشيد؟ چه ربطي دارد؟ اين علم است، آن دين است! برو در حوزه اين حرفها را بزن، اينجا دانشگاه (بخوانيد غرب) است.
    جناب آقاي سوزنچي، آيا مي توانيد منبعي به من معرفي کنيد تا بتوانم از آن طريق اين جماعت را قانع سازم؟؟ منبعي که ادبيات حرف زدن با اينان را به من بدهد؟
    ممنون ميشوم راهنمايي بفرماييد.
    پاسخ

    سلام عليکمهمين مطلبي که شما نقل کرده ايد مويد تعارض ناسازگاري است. اساتيد شما مي گويند چرا پاي اسلام را وسط مي کشيد؟ اين يعني اين حرفها با اسلام سازگار نيست و ربطي به اسلام ندارد لذا اسلام حق مداخله ندارد. من در بخش دوم کتابم (معنا امکان و راهکارهاي تحقق علم ديني) درباه دين وارد شده ام و تبيين کرده ام که چرا اينها به اسلام مربوط است و مداخله اسلام را بايد جدي گرفت.التماس دعا